رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چه خبر از چیتگر تهران
#1
این هفته در زمین پرواز چیتگر چه خبر بود؟
پاسخ
#2
با سلام
جمعه گذشته (1 خرداد ماه 94) ، از لحاظ پروازی روز خوبی برای کرش دادن بود . با اینکه هوا برای پرواز خوب و تقریبا باد نداشتیم ولی کرش های خوبی داشتیم .
1-- کرش خودم با اف 22  به دلیل لو پس خیلی پایین و گرفتن نوک ملخ به زمین و کنده شدن ساشی موتور و صدمه دیدن بدنه
2-- کرش آقای نوابی با یک مدل جدید دست ساز در مرحله لانچ و صدمه دیدن اساسی بدنه
3-- کرش مدل اف 22 آقای سلمانی توسط بدلیل قطع شدن یکی از فرامین
4-- کرش مدل اف 22 اقای چگینی بدلیل هل شدن و عدم تمرکز در پرواز به هنگام وزیدن باد
5-- کرش مدل آقای تکین در هنگام بلند شدن بدلیل وزن بالای مدل و نامناسب بودن موتور انتخابی و در نتیجه استال مدل
6-- کرش مدل اف 22 تیغه ای جدید با موتور سوختی بدلیل وزن زیاد بدنه و کم بودن تراست موتور انتخابی
   
پاسخ
#3
سلام علت کرش هوا‍‍بیما بی تی ۴۰ سوختی چی بود؟؟؟
پاسخ
#4
با سلام
سروش خان ، کرشها رو ول کن ، برو به بخش مدلهای تیغه ای و یک موضوع ایجاد کرده و از مدل داکتدفن خودت بگو .

-- چرا مدل یوروفایتر رو انتخاب کردید ؟
-- چرا موتور داکتد فن رو انتخاب کردید ؟
-- برای رنگ آمیزی از چی استفاده کردید ؟
-- ابعاد دقیق مدلتان چی هستش؟
-- بعد از اولین پرواز مدلتان ، چه حسی داشتید ؟ از خودتان و مدلتان و ..... بگید
-- قرار شد برای مدل بعدیتان چیکار بکنید ؟ مشکل تیزی این مدلتان چی بود ؟
-- .......
پاسخ
#5
                             
پاسخ
#6
سلام
یک سوال دارم
موقعی که 3 هفته پیش رفتیم مدل را پرواز دادیم چندتا مدل دیگر هم توسط مدلرهای دیگر در آسمان پرواز می کردند
هنگامی که مدل من را آقای نوابی پرواز دادند یک مدل دیگر داشت پرواز می کرد آیا شما آقای حسنلو و آقای نوابی نگران نشدید که امواج رادیویی رادیو کنترل ها در هم تداخل کند؟که باعث سقوط هواپیما شود؟ من جایی در سایتها خوانده ام که هنگامی که مدلی در آسمان هست نباید مدل خود را پرواز دهیم
اگر میشه نکته این موضوع را بگویید که بدانم
پاسخ


پرش به انجمن: